Това е писмено детско съчинение, което се съхранява в Париж в Педагогическия музей.
Темата му е да се оише птица или бозайник.
" Птицата, за която ще пиша е бухалът.
Бухалът не се вижда денем, а нощем е по-сляп и от къртица. Незнам нищо особено за бухала , затова ще продължа с друго животно, което си избирам - кравата.
Кравата е бозайник.
Има шест страни : лява , дясна, горна и долна.
В задната страна има опашка от която виси четка. Стази четка се гонят мухите за да не падат в млякото.
Главата служи да излизат рога от нея и , освен това , защото устата трябва да стои някъде.
Рогата са за да се бие с тях.
От долнта страна е млякото. Оборудвана е така, че да може да се дои. Когаго я доят, идва млякото и вече не спира. Как го прави това? Никога не съм го разбирал, но то тече с още по голямо изобилие.
Мъжът на кравата е бикът. Той не е бозайник. Кравата не яде много, но онова което изяжда го яде на два пъти и така има достатъчно.
Когото е гладна мучи, а когато не казва нищо значи вътре е пълна с трева.
Краката и стигат до земята.
Кравите имат много развито обоняние, поради което можеш да ги подушиш от много далече.
И заради това въздухът в полето е толкова чист.
Не е ли забавно?
16.02.2007 22:52
Като педагог бих споделила мнението си, че именно подобни дечица са най-интересните като ... позволете да се изразя малко по-понаучному ... "обекти на изследване". Според мен именно това са бъдещите творци - художници, артисти, музиканти, поети, писатели ...
2. Любим линк
3. Любим линк
4. Любим линк
5. Любим линк
6. Любим линк
7. кредити
8. Душа
9. Любим линк
10. Любим линк
11. Бунтара
12. полезно - граматика
13. вълшебство
14. Любим линк
15. Любим линк
16. българска литература
17. Жена на прозореца
18. MAGAZIN - подаръци